
Archetypy marki to fundamentalne, powszechnie rozpoznawalne wzorce i symbole, które kształtują tożsamość marki. Wybierając archetyp, firma definiuje swoje wartości i komunikuje się z klientami w spójny sposób. Na przykład, archetyp Maga inspirowany magią i marzeniami, symbolizuje innowację i niemożliwe. Archetyp Bohatera reprezentuje postawę zwycięstwa i przekraczania granic. W wyborze archetypu istotne jest dostosowanie go do charakteru marki, aby budować silne połączenie z odbiorcami.
Firmy według kategorii
Transport dla Ciebie i firmy
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Atrakcje turystyczne i noclegi
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Baza organizacji i stowarzyszeń
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Baza kursów i szkoleń
Katalog produktów i usług dla każdego
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD